luni, 7 februarie 2011

Cine prezinta Romanii au Talent?

Romanii au Talent este cea mai noua emisiune imprumutata din strainatate. Este transmisa de ProTV si se asteapta sa atiga audiente maxime, la fel ca si in alte tari.

Cine prezinta emisiunea Romanii au Talent de pre ProTV?


http://assets.sport.ro/assets/protv/2011/01/26/image_galleries/12294/pavel-bartos-2_3_size1.jpg

Pavel Bartos - actor si prezentator in varsta de 27 de ani

M-am uitat foarte mult la formatele din strainatate. Voiam sa ne raportam la ceva real si de calitate. Cand am vazut concurentii de afara, mi-am zis ca nu stiu daca noi avem asa ceva. Nu ca am ramas placut surprins, dar a fost peste asteptari ceea ce s-a intamplat la preselectii. M-au lasat mut.

http://assets.sport.ro/assets/protv/2011/01/26/image_galleries/12296/smiley-4_4_size1.jpg

Smiley - cantaret roman

La show-ul asta m-a surprins absolut tot si sunt convins ca aceleasi reactii le vor avea si telespectatorii atunci cand vor vedea emisiunea. Sunt foarte multe povesti interesante, multi oameni extraordinari pe care i-am intalnit in toata tara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu